Menu Close

Integruota pamoka „70-metis gramatikoje ir matematikoje“: kai skaičiai kalba ir žodžiai skaičiuoja

Balandžio 29 d. mūsų gimnazijos septintokams vyko integruota lietuvių kalbos ir matematikos pamoka „70-metis gramatikoje ir matematikoje“, skirta mokyklos 70-mečiui paminėti. Ši pamoka buvo ne tik kūrybinio mokymo(si) metodas, bet ir puiki proga mokantis matematikos ir lietuvių kalbos giliau pažvelgti į mokyklos istoriją.

Septintos klasės mokiniai, remdamiesi mokyklos istorija, sprendė matematikos uždavinius, tobulino teksto suvokimo, loginio mąstymo gebėjimus, taikė skaitvardžių vartojimo ir rašybos taisykles, atlikdami lietuvių kalbos užduotis.

Pamoka prasidėjo intriga: „Koks skaičius šiemet svarbiausias gimnazijai?“ Mokiniai Mentimeter programėlėje rašė atsakymus – dauguma atsakymų buvo teisingi. Smagu, jog septintokai žino, kuo gyvena mokykla. Taip pat mokiniai, remdamiesi pamokos uždaviniu, aptarė, kokios kompetencijos bus ugdomos šioje pamokoje. Vėliau septintokai dirbo poromis ir individualiai. Tiek matematikos, tiek lietuvių kalbos užduotys buvo trijų sudėtingumo lygių, tad mokiniams teko įvertinti savo galimybes, apsispręsti ir atsakingai pasirinkti. Vienam mokiniui teko užduotis pagal parengtą klausimyną „suskaičiuoti gimnaziją“ šiandien, pvz.: kiek yra stalų valgykloje, kiek kainuoja sriuba ir salotos, kiek kabinetų trečiame aukšte ir pan., ir pristatyti informaciją klasei.

Mokiniai dirbo, aktyviai įsitraukė į visas veiklas, demonstravo ne tik dalykines žinias, bet ir ugdėsi pilietiškumo, socialines-emocines kompetencijas. Pamokos pabaigoje mokiniai pasidalijo savo įspūdžiais.

 Ši pamoka – dar vienas įrodymas, kad mūsų mokyklos jubiliejus ne tik proga švęsti, bet ir galimybė mokytis kitaip.

 

 

Skip to content