Menu Close

BENDRADARBIAUJANČIŲ MOKYKLŲ METODINĖ KONFERENCIJA. KŪRYBIŠKUMAS. INOVATYVUMAS. BENDRUOMENIŠKUMAS.

 2025 m. balandžio 23 dieną mūsų gimnazijoje įvyko bendradarbiaujančių mokyklų metodinė konferencija Kūrybiškumas. Inovatyvumas. Bendruomeniškumas. Tai ne tik simbolinis renginio pavadinimas – tai trys kertinės konferencijos vertybės, nubrėžusios jos turinio kryptį ir dvasią.

Pagrindiniai renginio tikslai – skatinti mokyklų bendradarbiavimą, puoselėti bendruomeniškumą bei dalintis naujomis idėjomis, kurios prisideda prie ugdymo kokybės gerinimo. Konferencijos metu daug dėmesio skirta kūrybiškumo, inovatyvių metodų taikymo ir bendruomenės stiprinimo temoms.

Konferencija prasidėjo  Jašiūnų Aušros gimnazijos mokinių menine programa Nuo žodžių prie spalvų, skirta M. K. Čiurlionio 150-osioms gimimo metinėms paminėti. Tai buvo kūrybiškas ir įtaigus pasirodymas, sujungęs žodį, muziką ir vaizdą – tikras meno ir ugdymo sintezės pavyzdys, parodęs, kaip mokiniai geba kūrybiškai interpretuoti kultūros paveldą ir jį perteikti bendruomenei.

Pedagogai dalijosi metodais, kaip integruoti kūrybinius sprendimus į įvairias pamokas, kaip padėti mokiniams drąsiai reikšti savo idėjas. Konferencijos metu buvo kalbėta, kaip projektinis ugdymas padeda mokiniams geriau suprasti realaus pasaulio sąsajas su mokomaisiais dalykais, ugdo kritinį mąstymą bei ruošia juos gyvenimui už mokyklos ribų. Projekte gimusi patirtis tampa tvirtu pagrindu asmeniniam ir akademiniam augimui.

Pranešime Šiuolaikinė fizinio ugdymo pamoka: tai ne tik sportas buvo pabrėžta fizinio aktyvumo svarba ne tik fizinei, bet ir emocinei, socialinei bei pažintinei mokinių gerovei. Pranešėjos atskleidė, kad šiuolaikinė fizinio ugdymo pamoka apima kur kas daugiau nei tradicinius sporto pratimus.

Konferencijos metu taip pat buvo kalbėta apie klasės auklėtojo svarbą pagrindiniame ugdyme – jo vaidmuo ugdymo procese tampa vis reikšmingesnis, ypač kalbant apie emocinį intelektą, vertybių ugdymą bei bendraklasių tarpusavio santykius. Pranešime buvo pristatyta Antro žingsnio socialinių-emocinių kompetencijų ugdymo programa, kurios tikslas – padėti mokiniams geriau pažinti save, suprasti ir valdyti emocijas, stiprinti empatiją, ugdyti atsakingą elgesį.

Vienas iš konferencijos pranešimų Mokytojo pasiruošimas ugdyti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių kompetencijas – atkreipė dėmesį į įtraukaus ugdymo svarbą šiuolaikinėje mokykloje. Tinkamai pasiruošęs mokytojas tampa tiltu tarp mokinio galimybių ir ugdymo reikalavimų, padeda kiekvienam vaikui pasiekti savo asmeninę pažangą.

Tokios konferencijos – tai ne tik profesinio tobulėjimo galimybė mokytojams, bet ir žingsnis link patrauklesnio, modernesnio ir įtraukiančio ugdymo proceso mokiniams. Tikime, kad dalijimasis patirtimi ir atviras bendravimas tarp mokyklų prisideda prie švietimo pažangos ir augimo.

Nuoširdžiai dėkojame visoms konferencijoje dalyvavusioms mokykloms už aktyvų dalyvavimą ir bendradarbiavimą. Kartu galime daugiau!

 

Skip to content